مقالات

برقگیر چیست ؟

برقگیر چیست ؟

برقگیر

برقگیر چست؟

برقگیر میله ای فلزی است که برای محافظت از تجهیزات الکتریکی در بالای ساختمان‌ها یا پست های فشار قوی مانند ترانسفورماتورها استفاده می شود.

برخورد صاعقه، پالس الکترومغناطیسی، تخلیه الکترواستاتیک یا عملیات سوئیچینگ در سیستم منبع تغذیه و همچنین در دستگاه ها. برخی از نمونه اضافه ولتاژهایی هستند که انرژی بسیار بالایی دارند که از طریق برقگیرها، در بیشتر موارد به زمین منحرف می شود. اضافه ولتاژ موثر حفاظت نیاز به انواع مختلف برقگیر دارد که بر اساس آن استفاده شود.

برقگیر چست؟
برقگیر میله ای فلزی است که برای محافظت از تجهیزات الکتریکی در بالای ساختمان‌ها یا پست های فشار قوی مانند ترانسفورماتورها استفاده می شود.کاور برقگیر

از جمله برقگیرهای با کیفیت و مطمئن که اکثرا با آن آشنا هستند برقگیر زیمنس می باشد که در ادامه در مورد آن توضیح می دهیم.

کاربردهای ولتاژ متوسط ​​و بالا زیمنس انرژی

طراحی و ساخت مدیوم و برقگیرهای ولتاژ بالا برای کاربردهای استاندارد و ویژه از سال 1925. تحقیق و توسعه مستمر،دانش  و تجربه جامع  باعث افزایش انرژی زیمنس در سراسر جهان شده است.

برقگیرها یک لبه پیشرو در حفاظت از اضافه ولتاژ هستند. آنها کیفیت بدون سازش و طول عمر طولانی را تضمین می کنند

قابلیت اطمینان در هر برنامه

برقگیر زیمنس  کمکی ضروری برای هماهنگی عایق در سیستم های برق رسانی و

تجهیزات با ارزش مانند ترانسفورماتور، قطع کننده مدار، ژنراتورها، موتورها، خازن ها، وسایل نقلیه کششی، بوشینگ ها و همچنین تابلوهای برق می باشد و به طور بهینه از آنها در برابر رعد و برق و اضافه ولتاژ سوئیچینگ محافظت میکند .

برقگیرهای زیمنس انرژی طراحی شده است تا نیازهای طیف گسترده ای از شرایط نصب رایج، از سرمای قطب شمال تا گرمای بیابان و رطوبت آب و هوای گرمسیری را برآورده کند.

برای هر کاربرد از 3 کیلو ولت تا 1200 کیلو ولت از جمله کاربردهای ویژه مانند جریان مستقیم ولتاژ بالا

سیستم های (HVDC) و FACTS و همچنین انواع سیستم های جبران برای شبکه های برق.